ເບ້ຍຕົ້ນຕາເວັນອ່ອນແຫຼ່ງສານອາຫານເພື່ອສຸ....

     ເບ້ຍ​ຕົ້ນຕາ​ເວັນ​ອ່ອນ​ແຫຼ່ງສານ​ອາຫານ​ເພື່ອ​ສຸຂະພາບ.

    ເບ້ຍ​ຕົ້ນຕາ​ເວັນ​ອ່ອນ​ເປັນພືດ​ທີ່​ມີ​ແຫຼ່ງ​ໄຂມັນ​ຊະນິດ​ທີ່​ດີ​ຕໍ່ຮ່າງກາຍ, ມີ​ໃຍ​ອາຫານ​ທີ່​ມີ​ປະ​ໂຫຍ​ດຕໍ່ລະບົບຂັບ​ຖ່າຍ, ​ເປັນ​ແຫຼ່ງ​ໂປຣຕີນ, ທາດ​ເຫຼັກ, ​ແຄວ​ຊຽມ... ນອກຈາກ​ນີ້​ມັນ​ຍັງ​ມີ​ກົດ Linoleic ​ໃນ​ປະລິມານຫຼາຍ ທີ່​ຊ່ວຍ​ບຳລຸງ​ສະໝອງ ​ແລະ ກະດູກ​ໃຫ້​ແຂງ​ແຮງ ທັງ​ອຸດົມ​ໄປ​ດ້ວຍ​ວິຕາມິນ A,B2,E,D,K, ​ໂອ​ເມ​ກາ 3,6,9 ​

ແລະ ​ໂຟ​ເລດ​ສູງ ຊ່ວຍ​ເພີ່ມ​ພູມ​ຕ້ານທານ​ໃຫ້​ແກ່​ຮ່າງກາຍ, ປ້ອງ​ກັນ​ໂລກ​ຫົວ​ໃຈ, ມະ​ເຮັງ ​ແລະ ຊ່ວຍ​ໃຫ້​ລະບົບ​ຂັບ​ຖ່າຍ​ດີ​ຂຶ້ນ.

          ຕົ້ນດອກ​ຕາ​ເວັນ​ອ່ອນມີ​​ໂປຣຕີ​ນຫຼາຍກວ່າ​ຜັກ​ກາດ​ຂຽວ​ເຖິງ 2 ​ເທົ່າ, ມີ​ວິຕາມິນ A,B2,E,D,K, ​ແລະ ຍັງ​ມີ​ວິຕາມິນ A ສູງ​ກວ່າ​ນ້ຳມັນ​ເຂົ້າຫວີດ ​ແລະ ຖົ່ວ​ເຫຼືອງ 3 ​ເທົ່າ. ​ເມື່ອ​ນຳ​ເອົາ​ແກ່ນ​ດອກ​ຕາ​ເວັນ​ມາ​ຕອນ​ທີ່​ຍັງ​ອ່ອນໆ ຄຸນຄ່າ​ທາງ​ສານ​ອາຫານ​ຈະ​ເພີ່ມ​ຂຶ້ນຫຼາຍ​ເຊັ່ນ: ມີ​ໂປຣຕີນ​ສູງ​ກວ່າ​ຖົ່ວ​ເຫຼືອງ, ມີ​ວິຕາມິນ A ສູງ, ຊ່ວຍ​ບຳລຸງ​ສາຍຕາ​, ຜິວ​ພັນ ​ແລະ ​ເຮັດ​ໃຫ້​ນານ​ເຖົ້າ.

ປະຈຸ​ບັນຕົ້ນອ່ອນ​ຂອງ​ດອກ​ຕາ​ເວັນ​ຖືກ​ນຳ​ເອົາ​ໄປ​ເປັນ​ອາຫານ ​ແລະ ມີ​ສູດ​ການ​ປຸງ​ແຕ່ງຫຼາຍຢ່າງ​ເຊັ່ນ: ຂົ້ວ, ​ແກງ​ຈືດ, ຫຼື​ເຮັດ​ເປັນ​ຜັກ​ໃສ່​ນຳ​ຍຳ​ສະຫຼັດ, ລວກ​ຈ້ຳ​ແຈ່ວ ຫຼື​ໃຊ້​ແທນ​ຖົ່ວງອກ​ກໍ່​ໄດ້.

ຂະ​ບວນການ​ໃນ​ການ​ປູກ​ຕົ້ນດອກ​ຕາ​ເວັນ​ອ່ອນ​ນັ້ນງ່າຍໆ ​ແລະ ບໍ່ຈຳ​ເປັນ​ຕ້ອງ​ໃຊ້​ສານ​ເຄມີ ຫຼື ຢາຂ້າ​ແມງ​ໄມ້​ໃດໆ ຈຶ່ງ​ເຮັດ​ໃຫ້​ເຮົາໝັ້ນ​ໃຈ​ວ່າ​ປອດ​ໄພ​ຈາກ​ສານ​ເຄມີ​ຕົກ​ຄ້າງ. ສຳລັບ​ໄລຍະ​ເວລາ​ການ​​ເຕີບ​ໃຫ່ຍຂອງ​ເບ້ຍ​ດອກຕາ​ເວັນ​ແມ່ນປະມານ 1-2 ອາທິດ​ກໍ່ສາມາດ​ເກັບ​ມາ​​ເປັນ​ອາຫານ​ໄດ້.